Hur går det för mig riktigt?

Jag tror rubriken får tala för mig idag...

Igår var det söndag och då var jag med Josse, vi köpte lite gott och såg film, jag fick lingonveckan.... Sen somnade jag några gånger, sen sovde jag från 9 till 12.. kulit. 
Men jag var helt lealös, kunde inte röra en enda kroppsdel, så ont hade jag.
Stackars josse fick sitta ensam, men vaknade upp där vid 12, gick till sängen och snackade, sen somnade hon, sen somnade jag.
Vaknade idag där vid 20 i 1, såg att jag hade fått sms, ja vad tror ni det var?
Frågan om det var jobb, på två ställen, men det var för sent att tacka ja.. åh dumma mig
Ikväll ska jag ställa väckaren på 7 så jag kan tacka ja till jobb imorgon!!!!!
Men en annan sak är ju hur jag ska ta mig hem ??
Är hos mamma nu, men om jag får jobb imorgon behöver jag ju min pärla?
Och inga pengar har jag så jag kan ta mig hem. Typiskt..
Men det löser sig!
Josse har farit och tränat nu,och själv är jag här, ska nog ta det lungt, för det smärtar som bara den, så lika bra!
Hoppas ni haft en trevlig helg!
Det hade jag och Josse!
Mycket skratt och prat! =)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0